marți, 29 ianuarie 2008

Poliţistul Cristian Cioacă, eliberat condiţionat


Curtea de Apel Braşov a admis, marţi, cererea de eliberare sub control judiciar a poliţistului Cristian Cioacă în dosarul privind violarea corespondenţei Elodiei Ghinescu.

În cadrul şedinţei de aproximativ o oră, Cioacă a prezentat Curţii de Apel motivele pentru care îşi susţine cererea de eliberare sub control judiciar, după ce Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis arestarea sa preventivă pentru 29 de zile.

"Sunt ofiţer de Poliţie şi nu am de ce să mă sustrag urmăririi penale. Menţionez că nu am făcut acest lucru nici până acum şi nici nu am de gând să fac asta. Am un copil de trei ani pe care doresc să îl văd cel puţin în week-end, deoarece în timpul săptămânii sunt la serviciu", a spus Cioacă în faţa Curţii, într-o şedinţă publică ce a început la ora 13.10.

Poliţistul a precizat că tocmai faptul că are un loc de muncă contituie o garanţie că nu se va sustrage urmăririi penale şi că poate fi cercetat în stare de libertate. El a precizat că nu are posibilităţi materiale să îşi aducă fiul la Braşov, deoarece, după punerea în mişcare a urmăririi penale, i s-a diminuat salariul cu 20% şi a fost pus la dispoziţia IPJ Braşov, unde a îndeplinit doar anumite sarcini date de şeful său direct, în scris.

Niciun comentariu: